at-rem.pl

Optymalizacja pod wyszukiwarkę- cytat z Wikipedii

at-rem.pl
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego.

Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Pozycjonowanie stron ? czy da się na tym zarobić?

Pisanie pod pozycjonowanie stron to bardzo popularne zajęcie, zwłaszcza wśród osób, które poszukują tymczasowej pracy.

Trzeba przyznać, że z roku na rok e-marketing coraz szybciej się jednak rozwija i wobec tego dzisiaj możemy już zaobserwować zupełnie przejrzystą ścieżkę kariery.

Kiedy warto rozwijać się w tym kierunku? Przede wszystkim osoba tworząca teksty pod pozycjonowanie stron a następnie umieszczająca je na portalach internetowych musi posiadać wykształcenie w tym kierunku.

Warto także mieć wiele różnych zainteresowań, które przydają się w tej branży.

Dodatkowo ułatwieniem jest tak zwane ?lekkie pióro?, czyli zdolność szybkiego tworzenia tekstów nawet na najbardziej zróżnicowane tematy.

Czym jest NPRS? Wikipedia odpowiada

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych.
Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W.

Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS

.

Widok do druku:

at-rem.pl